Regulamin obiektu
REGULAMIN
1 §
- Pokój wynajmowany jest na doby. Doba pobytowa trwa od godz. 15:00 do godz. 11:00 dnia następnego.
- Jeżeli gość nie określił czasu pobytu najmując pokój przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
- Życzenie przedłużenia czasu pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, Gość powinien zgłosić w recepcji
nie później niż do godziny 10:00, w którym upływa termin najmu pokoju – koszt 100,00 zł.
2 §
- Gość nie może przekazywać pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
- Osoby niezameldowane mogą przebywać w pokoju od godz. 7:00 do godz. 22:00.
- Zastrzegamy sobie prawo odmówienia przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył w/w regulamin wyrządzając szkodę w mieniu naszym lub Gości albo szkodę w osobie Gości, pracowników lub innych osób przebywających w obiekcie, bądź też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt Gości.
3 §
- Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług Gość jest proszony o jak najszybsze zgłaszanie ich do Recepcji, co umożliwi niezwłoczną reakcję.
- Hotel ma obowiązek zapewnić:
- Warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku Gościa;
- Bezpieczeństwo pobytu, w tym bezpiecznego zachowania tajemnicy informacji o Gościu;
- Profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich świadczonych usług;
- Sprzątanie pokoju i wykonanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności Gościa, a w jego obecności tylko wówczas, gdy wyrazi takie życzenie.
- Sprawną pod względem technicznym usługę; w przypadku wystąpienia usterek, które nie będą mogły
być usunięte, personel dołoży starań, aby w miarę posiadanych możliwości zamienić pokój lub w inny sposób załagodzić niedogodność.
4 §
- Na życzenie Gościa świadczymy nieodpłatnie następujące usługi:
- Udzielenie informacji związanych z pobytem i podróżą;
- Budzenie o wyznaczonej godzinie;
- Przechowywanie bagażu; zastrzegamy sobie prawo odmowy przyjęcia na przechowanie bagażu
w terminach innych niż daty pobytu Gościa oraz rzeczy nie mających cech bagażu osobistego. - Wynajmowanie skrytek sejfowych w celu przechowania pieniędzy i przedmiotów wartościowych w czasie pobytu Gościa w hotelu.
5 §
- Hotel nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności i innych przedmiotów wartościowych oraz przedmiotów mających wartość naukową
lub artystyczną, jeśli przedmioty te nie zostaną oddane na przechowanie do depozytu w recepcji. - Gość powinien zawiadomić recepcje o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
6 §
- W obiekcie obowiązuje zachowanie ciszy od godz. 22:00 do godz. 7:00 dnia następnego.
- Zachowanie gości i osób korzystających z usług Hotelu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych gości.
7 §
- Każdorazowo opuszczając pokój Gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi.
- Podczas wymeldowania Gość zobowiązany jest zwrócić kartę – klucz. W przypadku nie dopełnienia
tej formalności zastrzegamy sobie prawo do obciążenia Gościa kwotą 70,00 zł. - Gość ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych, powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.
8 §
- Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa w pokoju mogą zostać odesłane
na wskazany przez Gościa adres. - Hotel nie przechowa pozostawionych rzeczy dłużej niż 1 tydzień.
9 §
- W Hotelu obowiązuje zakaz palenia wszelkich wyrobów tytoniowych oraz papierosów elektronicznych. Kara
za złamanie zakazu wynosi 450,00 zł.
10 §
- W przypadku naruszenia przez Gościa postanowień niniejszego Regulaminu, możemy odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka zobowiązana jest do niezwłocznego zastosowania się
do poleceń Dyrekcji, w szczególności zapłaty za poczynione szkody oraz do opuszczenia obiektu.